Jump to content

De meest populaire muziek


Le Freak

Wat vind jij de beste muziek?  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de beste muziek?

    • R & B, Rap
      19
    • Hip Hop
      23
    • Urban
      7
    • Trance & Dance
      15
    • HardHouse & Hardstyle
      3
    • House & Hardcore
      4
    • Newstyle & Hardcore
      7
    • Rock
      27


Recommended Posts

Wil wel eens weten welke muziek het populairst is!

En geef een goede verklaring bij je keuze! Bijv. Wie is je favo DJ/Rapper/Zanger, en waarom hou je zo van die muzieksoort..

Ik kies dus voor House & Hardcore, ik hou van de oude Hardcore van 1989 tot 1995, voor 1993 was het House.

Mijn favo DJ's zijn toch wel:

- DJ Gizmo

- The Sorcerer

- 3 Steps Ahead

- Charly Lownoise & Mental Theo ( alleen Nrs vóór 1995 )

Ik hou ervan omdat ik eraan verslaafd ben, als je 1 keer op house gedanst hebt, wil je niet anders meer, geloof mij. Dat Hip Hop gedoe is alleen maar mee lopen met de negers voor de meesten..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    16

  • Melchior

    15

  • Le Freak

    11

  • The Outlaw

    10

:lol: Mijn favo stijl is trance, rap ook wel een beetje (eminem, d12).

Mijn favo trance artiesten zijn: Nostrum, Rank1 (bekend van the anthem 2004), dj tiesto(alleen vind ik dat laatste nummer van em kut) en nog wel wat meer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb toch house en hardcore gekozen ik vond een paar maanden geleden trance nog heel leuk maar het werd steeds meer hardcore en ik vind de Darkraver en DJ paul elstak ook wel goed

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb  toch house en hardcore gekozen ik vond een paar maanden geleden trance nog heel leuk maar het werd steeds meer hardcore en ik vind de Darkraver en DJ paul elstak ook wel goed

Dan heb je verkeerd gekozen.

Darkraver is namelijk Hardhouse, en DJ Paul Elstak is Newstyle..

Paul Elstak was in 1993 Happy Hardcore, in 1995 ging hij over op Terror en in 2003 is hij aan Newstyle begonnen <_<

Kijk dus goed uit met wat je kiest!

House & Hardcore wil zeggen:

House ( 1988 - 1992 )

&

Hardcore ( 1992 - Nu )

Link to comment
Delen op andere websites

kun je ze dan niet beter splitsen? want eigelijk koos ik aleen voor hardcore... mare darkraver is toch wel hardcore bij media player staat type muziek hardcore meestal wel

Tja, dat is Windows Media Player, die kent maar een paar stylen..

Ik ben een expert op het gebied van House en Hardcore.

House is de voorloper van Hardcore.

Dwz, als je voor House & Hardcore kiest, ben je Oldstyle. Kies je voor Newstyle & Hardcore, dan ben je Newstyle.

Darkraver is Hardhouse, en heeft sommige nummers die iets van Newstyle weghebben. Zoals: Happy Together ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik draai, dan draai ik meestal ook Dance en Trance, omdat het gewoon populair is. Af toe ook wat R&B tussen door. Maar toch veel Dance, als Tiesto en Svenson & Gielen.

Trance is populair, Dance niet echt.. Weet je wel wat Dance is?? De meesten denken dat het hetzelfde is als Trance :puh:

Tiesto is Trance

En, tot nu toe staan House & Hardcore + Trance en Dance voorop! :blink: Had ik niet verwacht..

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik draai, dan draai ik meestal ook Dance en Trance, omdat het gewoon populair is. Af toe ook wat R&B tussen door. Maar toch veel Dance, als Tiesto en Svenson & Gielen.

Trance is populair, Dance niet echt.. Weet je wel wat Dance is?? De meesten denken dat het hetzelfde is als Trance :puh:

Tiesto is Trance

En, tot nu toe staan House & Hardcore + Trance en Dance voorop! :blink: Had ik niet verwacht..

Wat had jij dan wel verwacht????? Ik had opzich best wel verwacht dat dit er uit kwam,als je kijkt wat de mensen zeiden in de forum topic voer de Vice city radio, daar ging het voornamelijk over de MP# player met Dance/Trance en hardcore

Link to comment
Delen op andere websites

Idd. Dance, Trance, Hardcore en Hardstyle zijn in dit jaar. Er zijn veel mooie nummers.

Enne tim13, je moet Le Freak niet tegenspreken op het gebied van Muziek.

Als hij daar een verhaal over schrijft is hij morgen nog niet klaar. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Idd. Dance, Trance, Hardcore en Hardstyle zijn in dit jaar. Er zijn veel mooie nummers.

Enne tim13, je moet Le Freak niet tegenspreken op het gebied van Muziek.

Als hij daar een verhaal over schrijft is hij morgen nog niet klaar.  :lol:

uhm sorry :unsure: maar hij kon het eigelijk beter splitsen in die poll omdat sommige bijvoorbeeld aleen voor trance kozen in plaats van dance

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...